ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

עורך דין תביעות ביטוח

ייצוג לקוחות בתביעות למיצוי זכויות מול חברות הביטוח עד לקבלת פיצוי כספי בגין מצב רפואי אשר גורם לנכות, לאובדן כושר עבודה.

עורך דין תביעות ביטוח

עורך דין תביעות ביטוח

לרובנו יש לא מעט ביטוחים אשר הולכים ומתרבים עם הזמן: ביטוח בריאות (בין אם דרך קופ"ח או פרטי), ביטוח חיים (שחובה לעשות כדי לקבל משכנתא), ביטוח חובה לרכב, ביטוח דירה ועוד. כיוון שאנו משלמים לא מעט כסף על הפרמיות השונות, אנו מצפים שגם תגמולי הביטוח אם נגיע חלילה למצב בו נאלץ לפדות אותם יגיעו בהקדם ובאופן מלא בהתאם לפגיעה ולהוצאות. לצערנו, הדברים לרוב אינם כך. חברות הביטוח מנסות להתנער בדרכים כאלה ואחרות ממתן תגמולי ביטוח מלאים. לכן, חשוב להגיע מוכנים ולהגיש תביעה בעזרת עורך דין תביעות ביטוח שיש לו ניסיון ומכיר היטב את ההתנהלות מול חברות הביטוח ואת הדרך להתגבר על מכשולים שהן מציבות.

כיצד פניה אל עורך דין תביעות ביטוח תסייע למניעת דחיית התביעה?

עורך דין תביעות ביטוח מכיר את כל "הטריקים והשטיקים" של חברות הביטוח, במה הן יכולות להיאחז כדי לדחות את תביעתכם ומה יכולות להיות הסיבות מבחינתן. בהתאם לכך, עורך הדין ינחה אתכם כיצד לפעול באופן מדויק כהכנה להגשת התביעה. את התביעה הוא יגיש לאחר שניסח אותה באופן רהוט ומקצועי. ההכנות להגשת התביעה הן בראש ובראשונה צירוף כל המסמכים הרלוונטיים המעידים על זכאותכם לתגמולי הביטוח. ככל שיהיו מסמכים וראיות רבים יותר כך הדברים יהיו חד משמעיים. דבר נוסף, הוא תיאור האירוע באופן מדויק ומפורט. כדי שעורך הדין יוכל לעשות זאת בתביעה הוא צריך מכם את מירב הפרטים על האירוע. חשוב לרשום רק פרטים שבטוחים בהם ואם ישנו פרט שאינו ודאי ב 100% כדאי לסייג זאת.

האם ניתן להגיש תביעת ביטוח רטרואקטיבית?

כן. הגשת תביעת ביטוח יכולה להתבצע עד שלוש שנים מן האירוע. בניגוד לתביעות אחרות שהתיישנותן חלה לאחר 7 שנים, בתביעת ביטוח יש לכם שלוש שנים בלבד. ניתן להגיש תביעה רטרואקטיבית גם לאחר מותו של אדם, למשל במצב בו היה חולה סיעודי אך משפחתו לא ידעה שיש לו ביטוח סיעודי תוכל המשפחה להגיש את התביעה בעזרת עורך דין תביעות ביטוח גם שלוש שנים לאחר פטירתו.

עו"ד אורלי פנסו היא עורכת דין בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בליווי והגשת תביעות ביטוח. לקוחותיה מקבלים ליווי אישי ומקצועי עד לקבלת פיצוי מקסימלי. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין תביעות ביטוח
עורך דין תביעות ביטוח

ייצוג לקוחות בתביעות למיצוי זכויות מול חברות הביטוח עד לקבלת פיצוי כספי בגין מצב רפואי אשר גורם לנכות, לאובדן כושר עבודה. עורך דין תביעות ביטוח

קרא עוד >>
דילוג לתוכן