ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

עורך דין משרד הביטחון

מתן ליווי משפטי לחיילי צה"ל אשר נפגעו במהלך שירותם הצבאי, עד למיצוי כלל זכויותיהם.

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

עורך דין לתביעות משרד הביטחון

כאשר חייל משרת בצבא, הוא משויך למסגרת הצבאית. כשם שהוא מחויב למסגרת הצבאית באופן מלא במהלך שירותו, כך הוא נמצא גם תחת אחריותו של הצבא. הצבא אחראי על בריאותו, ביטחונו ורווחתו. לכן, במצבים בהם ישנה בעיה משמעותית כמו בעיה בריאותית או פגיעה שנגרמה בזמן השירות, או לא טופלה כפי שצריך, יש מקום להתייעץ עם עורך דין לתביעות משרד הביטחון. לא מדובר רק על חיילים בשירות סדיר אלא גם חיילים בשירות מילואים וכן המשרתים בכל כוחות הביטחון: משטרה, שב"ס והגופים האחרים שעובדים תחת מסגרת משרד הביטחון.

עורך דין לתביעות משרד הביטחון: אופן הגשת התביעה

הגשת התביעה נעשית ע"י עורך דין לתביעות משרד הביטחון אשר מתמחה בתחום זה. חשוב לפנות לעורך דין שזהו תחום ההתמחות שלו ומכיר היטב את החוקים הקשורים לתביעות משרד הביטחון ובכלל את ההתנהלות מול גוף זה השונה מההתנהלות מול גופים אזרחיים, כולל ממשלתיים. הגשת התביעה כרוכה קודם כל במילוי טופס להכרה בקבלת זכות מחלה או נכות. חשוב לצרף לתביעה את כל המסמכים הרלוונטיים המעידים על חומרת הפגיעה ועל מצבו של התובע. אם קיים דו"ח פציעה, התביעה תיעשה למחלקת התביעות. אם אין דו"ח פציעה, העניין יגיע קודם כל לקצין תגמולים שיפרט את נסיבות המקרה. חשוב שניסוח התביעה ע"י עורך הדין יהיה מפורט ככל האפשר ומדויק.

האם ניתן לערער על ההחלטה לגבי התביעה?

ההחלטה של מחלקת תביעות במשרד הביטחון האם לקבל את תביעתכם ולהיענות לה או האם לדחות אותה יכולה להיות משמעותית מאוד עבורכם. ההכרה בתביעה תזכה אתכם בסכומים משמעותיים, עזרה במימון טיפולים הנדרשים לשיקום ובמקרים הנחשבים קשים יחסית מקבלים נכי צה"ל קצבה חודשית. לכן לא כדאי לוותר בקלות. גם אם תביעתכם נדחתה, הגישו בעזרת עורך דין לתביעות משרד הביטחון ערעור. בעקבות הערעור, תתקיים וועדה שתדון בכך. יש לציין שגם על החלטה זו ניתן לערער לבית המשפט המחוזי כך שכדאי להיות נחושים ולפעול ביסודיות ובצורה מדויקת שלא תותיר מקום לספקות.

עו"ד אורלי פנסו היא עו"ד המתמחה בין היתר בתביעות משרד הביטחון. היא מסייעת לנפגעים במסגרת השירות הצבאי לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים להם. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין תביעת סיעוד
עורך דין תביעות סיעוד

עורך דין תביעת סיעוד בעל ידע רב ככל שתוחלת החיים עולה, כך לצערנו עולה גם מספרם של אנשים הנמצאים במצב סיעודי וזקוקים לסיוע משמעותי כדי

קרא עוד >>
עורך דין נזיקין תל אביב
עורך דין נזיקין תל אביב

עורך דין נזיקין בתל אביב פגיעה בעקבות מעידה, נפילה או החלקה, פגיעה בעקבות תאונה שקרתה במסגרת העבודה- כל אלה מצבים שניתן לשמוע עליהם לא מעט.

קרא עוד >>
עורך דין לענייני ביטוח לאומי
עורך דין ביטוח לאומי

ליווי הלקוח החל משלב איסוף החומר הרפואי, הפנייתו לחוות דעת והערכות נכות, הגשת התביעה לביטוח הלאומי, ייצוגו בפני הוועדות הרפואיות מדרג ראשון, בוועדות רפואיות לעררים,

קרא עוד >>
דילוג לתוכן