ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

עורך דין נכות כללית

עו"ד נכות כללית

כאשר יכולתו של אדם לעבוד ירדה באופן כזה המקשה עליו להשתכר או לא מאפשר זאת כלל, זכותו להגיש תביעת נכות כללית. לאדם שנקבע לו במוסד לביטוח לאומי 100% אחוזי אי כושר יקבל החל מינואר 2024 קצבה חודשית של 4,291 ₪. הליך קביעת דרגת הנכות הרפואית אינו פשוט. התובע יצטרך לעמוד בפני וועדות רפואיות וייבדק ע"י רופאים מומחים רלוונטיים לאחר שהמציא את כל המסמכים המעידים על פגיעותיו.

חשוב לציין שתביעה לקבלת קצבת נכות כללית ניתן להגיש מגיל 18 עד גיל הפרישה (62 לנשים ו 67 לגברים).

כדי לקבל הכרה מקסימלית חשוב להתייעץ עם עורך דין נכות כללית שיגיש את התביעה באופן מקצועי.

מדוע חשוב לפנות אל עורך דין נכות כללית?

הגשת תביעה להכרה בנכות כללית וקבלת קצבה מקסימלית אינה עניין פשוט.

הגשת התביעה בעזרת עורך דין נכות כללית תבטיח שניסוח התביעה יהיה מקצועי ובצירוף כל המסמכים הרפואיים הנדרשים, דבר אשר יפחית את הבירוקרטיה והעיכובים בעניין. גם ההתמודדות עם וועדות רפואיות ותשאולים למיניהם אינה קלה. במקרה זה, עורך דין נכות כללית ייצג אתכם כראוי בפני הועדות הרפואיות השונות כדי שתקבלו את הקיצבה המקסימלית לטווח ארוך.

אילו זכויות נוספות יש למקבלי קצבת נכות כללית?

מקבלי קצבת נכות כללית זכאים במקרים רבים לזכויות נוספות מעבר לקצבה מביטוח לאומי. הם יכולים לקבל פטור ממס הכנסה (מעל 90% נכות רפואית) והנחה משמעותית בחשבונות הארנונה והמים, עזרה בשכר דירה או ברכישת דירה. לכן, חשוב למצות את מלוא האפשרויות ובעזרת עורך דין נכות כללית להביא להכרה של המוסד לביטוח לאומי בנכות שישנה ולמצות את מלוא הזכויות. מעבר לכך, אם מדובר למשל על אובדן כושר עבודה, יתכן שיהיה ניתן לתבוע גם את חברת ביטוח או קרן הפנסיה בה יש לכם ביטוח פרטי של  אובדן כושר עבודה. עורך הדין יסייע גם בכך.

עו"ד אורלי פנסו היא עו"ד בעלת ניסיון רב בהגשת תביעות וייצוג בפני המוסד לביטוח לאומי, לרבות תביעות בתחום נכות כללית והיא מסייעת ללקוחותיה למצות את מלוא הזכויות שלהם. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין פטור ממס הכנסה

משרדינו מלווה את הלקוח החל משלב בחינת ההיתכנות הראשונית ועד לקבלת הפטור והחזר עבור המס ששולם בעבר. ייצוג בוועדות הרפואיות, וכן בהליכי ערר וערעור לבית

קרא עוד >>
עורך דין לענייני ביטוח לאומי
עורך דין ביטוח לאומי

ליווי הלקוח החל משלב איסוף החומר הרפואי, הפנייתו לחוות דעת והערכות נכות, הגשת התביעה לביטוח הלאומי, ייצוגו בפני הוועדות הרפואיות מדרג ראשון, בוועדות רפואיות לעררים,

קרא עוד >>
דילוג לתוכן