ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

עורך דין נזיקין

עורך דין תביעות נזיקין

בחיי היומיום שלנו, אנו נתקלים במצבים שונים בהם נגרם לנו נזק פיזי, נפשי או רכושי עקב עוולות שנעשו על ידי אחרים. במקרים רבים, פנייה לייצוג משפטי מתבקשת על מנת לקבל פיצוי על הנזקים שנגרמו. תחום תביעות נזקי גוף מכסה מגוון אירועים, לרבות תאונות דרכים, תאונות עבודה ורשלנות רפואית, וכן נזקים שנגרמו כתוצאה מאירועים שאינם קשורים לעבודה או לנסיעה ברכב. במקרים מסוימים, הנזקים הללו יכולים להתרחב לטראומה רגשית או נפשית, כפי שרואים לעתים קרובות במקרים של הפרעת דחק פוסט טראומטית בעקבות תאונות דרכים. בשל מורכבות הנושאים, יש סעיפים שונים שאינם ברורים לאדם שלא עוסק בתחום. חשוב להתייעץ עם עורך דין תביעות נזיקין כיצד יש לפעול להשגת הפיצוי המקסימלי שניתן, האם יש מקום לשילוב בין תביעות לגורמים שונים. יילקחו בחשבון  סוג הפגיעה וחומרתה וגם הגורם לנזק.

מדוע חשוב לפעול בעזרת עורך דין תביעות נזיקין

לכאורה, הגשת תביעה לחברת הביטוח בה יש לכם ביטוח רלוונטי או לביטוח לאומי יכולה להתבצע באופן עצמאי. לכן, לא מעט אנשים עושים את הטעות ומגישים תביעה לחברת הביטוח מבלי להתייעץ עם עורך דין תביעות נזיקין. הדבר מביא לכך שעניין התביעה מתעכב בגלל חוסר במסמכים וניתנים פיצויים נמוכים הרבה יותר אם בכלל. עורך הדין יבחן היטב את המקרה, יבין מכם את נסיבות ההתרחשות ומכאן מיהם הגורמים הרלוונטיים לתביעה. הגשת התביעה תתבצע תוך ניסוח הדברים באופן מקצועי, צירוף כל המסמכים הרלוונטיים ופירוט השתלשלות האירועים כך שלא יהיה מקום לספק לגבי פיצויים המגיעים לכם.

פניה לאיש מקצוע מנוסה

על מנת למצות את זכויותיכם, מומלץ לפנות לייעוץ וטיפול אצל איש מקצוע מיומן המתמחה בתחום זה כאשר תחתיו עברו תיקים רבים והוא יודע כיצד להתנהל מול הגורמים המתאימים בצורה הטובה ביותר. עו"ד אורלי פנסו היא עו"ד לענייני נזיקין המסייעת ללקוחותיה באופן מקצועי ביותר לקבל את המגיע להם בעקבות פגיעות שונות. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין לענייני נזקי גוף
עורך דין נזקי גוף

עורך דין לענייני נזקי גוף פגיעות בגוף יכולות לקרות במגוון רחב של נסיבות, החל מתאונה ביתית כמו נפילה מסולם דרך החלקה או מעידה ברחוב ועד

קרא עוד >>
עורך דין תביעות נזיקין
עורך דין נזיקין

עורך דין תביעות נזיקין בחיי היומיום שלנו, אנו נתקלים במצבים שונים בהם נגרם לנו נזק פיזי, נפשי או רכושי עקב עוולות שנעשו על ידי אחרים.

קרא עוד >>
עורך דין תביעות ביטוח
עורך דין תביעות ביטוח

ייצוג לקוחות בתביעות למיצוי זכויות מול חברות הביטוח עד לקבלת פיצוי כספי בגין מצב רפואי אשר גורם לנכות, לאובדן כושר עבודה. עורך דין תביעות ביטוח

קרא עוד >>
דילוג לתוכן