ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

עורך דין תאונות עבודה

ייצוג נפגעים אשר עברו תאונה במהלך העבודה או בדרך חזרה או מהעבודה לבית עד לקבלת מלוא הפיצוי הכספי.

עורך דין לענייני תאונות עבודה

עורך דין לענייני תאונות עבודה

תאונות עבודה מתרחשות מדי פעם במקומות עבודה שונים. בכלי התקשורת ניתן לשמוע בעיקר על תאונות עבודה שתוצאותיהן קטלניות כמו מוות או פציעה קשה, ובעקבות מצבים כמו נפילה מגובה רב או מצבים מסוכנים אחרים. עם זאת, תאונות עבודה הן נפוצות הרבה יותר מכפי שנדמה. לא רק פגיעה או פציעה במהלך העבודה נחשבת תאונת עבודה אלא גם פגיעות שיכולות להתרחש בסיטואציה פחות "הרואית" כמו החלקה על רצפה רטובה במטבחון, נפילת קלסר כבד במשרד ועוד. עם זאת, גם מצבים אלה מצדיקים בהחלט התייעצות עם עורך דין לענייני תאונות עבודה כדי שינחה אתכם כיצד לפעול.

באילו מצבים לפנות אל עורך דין לענייני תאונות עבודה?

כאמור, תאונות עבודה יכולות להיות מגוון רחב של מקרים הנראים שונה לחלוטין זה מזה. גם חומרת הפגיעות יכולה להיות שונה, החל מפגיעה קלה ועד פגיעה משמעותית הדורשת שיקום והיעדרות ממושכת מן העבודה. לכן, מומלץ להתייעץ עם עורך דין לענייני תאונות עבודה בכל מקרה. כאמור, התאונה לא חייבת להיות דווקא תוך כדי עבודה. היא גם לא חייבת להיות בשטח מקום העבודה. גם תאונת דרכים בדרך לעבודה או ממנה תיחשב תאונת עבודה. כך גם מעידה ברחוב במהלך הפסקת צהריים. עורך הדין יבדוק את נסיבות המקרה ויתכנן כיצד לפעול.

את מי ניתן לתבוע בעקבות תאונת עבודה?

ישנם מספר גורמים אותם ניתן לתבוע. אם התאונה היתה נפילה ברחוב בעקבות שבר במדרכה או בור, ניתן לתבוע גם את הרשות המקומית האחראית למפגע. אם התאונה קרתה במקום העבודה בעקבות רשלנות המעסיק ניתן לתבוע גם את מקום העבודה עצמו, זאת כמובן מעבר להגשת תביעה לביטוח לאומי להכרה בתאונה כתאונת עבודה ובהמשך תביעה לנכות מעבודה. גורם נוסף אותו ניתן לתבוע היא חברת הביטוח בה יש לכם ביטוח אובדן כושר עבודה, בין אם ספציפי למטרה זו ובין אם כחלק מביטוח מנהלים או ביטוח פנסיוני. עורך הדין יבחן היטב את הדברים, יבדוק את פוליסות הביטוח הפרטיות ומה הכיסוי הביטוחי שניתן בגין אובדן כושר עבודה ויגיש את התביעות בשמכם באופן מקצועי, ברור ומסודר.

קבלת פיצוי בעקבות מחלות מקצוע או מיקרו טראומה

כאשר מדובר על תאונת עבודה, לרוב חושבים על מצב בו קרתה פגיעה אקוטית, סיטואציה בודדת שאין בה ספק כמו נפילה, מעידה, פגיעה ממכונה או חפץ כבד ועוד. עורך דין תביעות נזיקין בעל ניסיון יוכל להעיד שיותר ויותר תביעות בשל פגיעות שקרו במקום העבודה הן בעקבות מיקרוטראומה: פגיעה מצטברת שבאה לידי ביטוי בחולשת שרירים בשל פעולה שחוזרת על עצמה במשך שנים, דלקות וכאבים, או מחלת מקצוע: מחלה שפרצה בשל תנאי עבודה שגרמו לנזק בריאותי כמו חשיפה לחומרים מסוכנים. להוכחת קשר סיבתי בין הדברים נדרש ניסיון רב של עורך דין תביעות נזיקין ועבודה מקיפה שתראה קשר חד משמעי בין הדברים.

עו"ד אורלי פנסו היא עו"ד בעלת ניסיון של מעל 15 שנה בליווי לקוחות בהגשת תביעות בעקבות תאונות עבודה או נסיבות אחרות. כל לקוח מקבל טיפול מקצועי ויחס אישי. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין לענייני תאונות עבודה
עורך דין תאונות עבודה

ייצוג נפגעים אשר עברו תאונה במהלך העבודה או בדרך חזרה או מהעבודה לבית עד לקבלת מלוא הפיצוי הכספי. עורך דין לענייני תאונות עבודה תאונות עבודה

קרא עוד >>
עורך דין לנפגעי פעולות איבה
עורך דין נפגעי איבה

עורך דין לנפגעי פעולות איבה במדינה כמו שלנו, בה נמצאים סביבנו גורמים עוינים הרוצים ברעתנו, לא מעט אנשים מוצאים את עצמם נפגעים מפעולות עוינות כפי

קרא עוד >>
דילוג לתוכן