ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

עורך דין נזקי גוף

עורך דין לענייני נזקי גוף

פגיעות בגוף יכולות לקרות במגוון רחב של נסיבות, החל מתאונה ביתית כמו נפילה מסולם דרך החלקה או מעידה ברחוב ועד תאונת עבודה או תאונת דרכים. בעקבות כל אחת מאותן סיטואציות, יכול להיגרם לאדם נזק גופני משמעותי הדורש טיפול ושיקום, וגם מאלץ אותו להיעדר מהעבודה. לכן, חשוב לקבל פיצוי מקסימלי בגין אותו נזק. כדי למצוא את הדרך הטובה ביותר לעשות זאת חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני נזקי גוף אשר יבחן את נסיבות והמקרה ויראה מיהם הגורמים אליהם כדאי לפנות לצורך קבלת הפיצויים.

באילו מצבים חשוב להתייעץ עם עורך דין לענייני נזקי גוף?

בכל מצב בו עברתם פגיעה גופנית שגרמה לכם לנזק מומלץ לפנות אל עורך דין לענייני נזקי גוף מוקדם ככל האפשר. נסיבות המקרה הן חשובות ביותר וכך גם מסמכים וראיות שיש לכם. אם הדבר קרה בשל התרשלות, למשל תחזוקה בעייתית של מדרכה ברחוב, חשוב לתעד את אזור הפגיעה. צילום זירת הפגיעה יהווה ראיה לכך שאכן מגיע לכם פיצוי מהגורם האחראי לעניין שהוא במקרה זה העיריה. אם היה מפגע בשטח מקום העבודה, המקרה יחשב לתאונת עבודה ויהיה ניתן לתבוע הן את מקום העבודה והן לפנות לביטוח לאומי שייתן פיצוי ל 90 יום בשל תאונת עבודה. אם בעקבות המקרה, ישנה נכות זמנית או קבועה יש להגיש תביעה נוספת לנכות מעבודה.

להגיש תביעה- רק עם עורך דין מומחה בתחום

הגשת תביעת נזקי גוף אינה עניין פשוט. כאשר תובעים את הגורם האחראי במקרה שיש כזה כמו העיריה, יש להראות קשר סיבתי בין הנזק שנגרם לבין המפגע ואף להוכיח את חומרת הנזק. במיוחד גוף גדול כמו עירייה יעשה כל שביכולתו כדי לחמוק מאחריות או ייקח אחריות חלקית ויפצה בהתאם. לפיכך, חשוב שילווה אתכם בתהליך התביעה עורך דין לענייני נזקי גוף שהוא בעל ניסיון רב בתחום, שיש מאחוריו רקורד של תביעות שליווה והסתיימו בהצלחה. עורך הדין צריך להכיר היטב את חוקי הנזיקין, ולהכיר את ההתנהלות מול כל גורם הרלוונטי לתביעה, בין אם אלה חברות ביטוח, ביטוח לאומי או רשות מקומית.

עו"ד אורלי פנסו היא עורכת דין לענייני נזיקין המלווה את לקוחותיה בתביעותיהם ויש לה את כל הידע והכלים כדי שתביעות אלה יסתיימו בהצלחה. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין לענייני נזקי גוף
עורך דין נזקי גוף

עורך דין לענייני נזקי גוף פגיעות בגוף יכולות לקרות במגוון רחב של נסיבות, החל מתאונה ביתית כמו נפילה מסולם דרך החלקה או מעידה ברחוב ועד

קרא עוד >>
עורך דין נכות כללית
עורך דין נכות כללית

עו"ד נכות כללית כאשר יכולתו של אדם לעבוד ירדה באופן כזה המקשה עליו להשתכר או לא מאפשר זאת כלל, זכותו להגיש תביעת נכות כללית. לאדם

קרא עוד >>
דילוג לתוכן