ייעוץ ראשוני ללא התחייבות!

עורך דין נזיקין תל אביב

עורך דין נזיקין בתל אביב

פגיעה בעקבות מעידה, נפילה או החלקה, פגיעה בעקבות תאונה שקרתה במסגרת העבודה- כל אלה מצבים שניתן לשמוע עליהם לא מעט. פגיעות קורות לאנשים באופן מפתיע. תנועה אחת או שבריר שניה מביאים לשיבוש שגרת החיים הרגילה. בחלק גדול מהמקרים אמנם מדובר בפגיעה קלה אשר חולפת לאחר זמן קצר אך ישנם מקרים בהם נדרש טיפול ממושך, ישנו הפסד של ימי עבודה ואפילו מצב בו הנפגע לא יוכל לחזור לעבודתו הקודמת. בכל מצב כזה, חשוב להתייעץ עם עורך דין נזיקין תל אביב או לפי מקום מגוריכם כדי לדעת כיצד לפעול, מהם הגורמים להם יש להגיש תביעה תוך חישוב הצעדים לקבלת פיצוי כולל מקסימלי.

עורך דין נזיקין תל אביב לסיוע בתאונות עבודה

אדם מעביר לא מעט שעות בחייו במקום העבודה. לצערנו, ישנם מצבים של פגיעה במקום העבודה. הפגיעה יכולה לקרות במהלך העבודה עצמה, למשל פגיעה ממכונה או נפילה מגובה, אך גם יכולה להיות החלקה במטבחון, מעידה בעקבות מדרכה או אריח שבורים ועוד. הגשת תביעה בעקבות תאונת עבודה יכולה להיות מופנית למספר גורמים שונים, תלוי בסיטואציה. כדאי להתייעץ עם עורך דין נזיקין תל אביב ובכלל כיצד לפעול. התביעה יכולה להיות מוגשת לחברת הביטוח של מקום העבודה אם הפגיעה נגרמה בעקבות רשלנות המעסיק, לביטוח לאומי או לחברת ביטוח בה יש לכם ביטוח פרטי.

גורמים שונים אליהם יכולה להיות מופנית תביעת נזיקין

כאמור, ישנם גורמים שונים אליהם תביעת נזיקין יכולה להיות מופנית. עורך דין נזיקין תל אביב יוכל לייעץ מהם הגורמים אליהם כדאי לפנות כדי לקבל פיצוי מקסימלי וכמובן יסייע בהגשת התביעה. בתאונות עבודה כאמור התביעה יכולה להיות מוגשת אל מקום העבודה או ביטוח לאומי. כאשר פגיעה נגרמת בעקבות תנאים סביבתיים ירודים ברחוב, תוגש התביעה גם לעירייה. ניתן כאמור לשלב בין תביעות, כולל לחברות בהן יש לכם ביטוח פרטי מתאים. עורך דין נזיקין יבדוק היטב את פרטי המקרה וינחה אתכם כיצד לפעול.

עו"ד אורלי פנסו היא עורכת דין לענייני נזיקין ובעלת ניסיון של מעל 15 שנה בהגשת תביעות נזיקין לגורמים שונים כמו ביטוח לאומי, חברות ביטוח, משרד הביטחון ועוד. מוזמנים ליצור קשר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

עוד בנושא

עורך דין לענייני תאונות דרכים
עורך דין תאונות דרכים

עורך דין לענייני תאונות דרכים תאונות דרכים הן לצערנו אירוע נפוץ מאוד. העומס בכבישים, חוסר הסבלנות וגם נתונים נוספים שנכנסים לעיתים לתמונה כמו תנאי דרך

קרא עוד >>
דילוג לתוכן